19 Eylül 2009 Cumartesi

lost 6. sezon'da neler olacak?

hah. ben de tam bu noktadayım. bence jack'in de artık "fixing things" modundan çıkması ve "we have to go back kate" seviyesine gelmesi gerekiyor. ayrıca beş karış sakal, salya sümük ağlayan çekirdek gibi gözler de, o ilk sezondaki pratik zekalı, pozitif bilime inanan, asil doktor imajına sıçtı. işte sırf bu yüzden bile olabilir, bugün çok gerginim. yapmam gereken bir dolu iş var, bense burda oturmuş treasuremania'da aztek pelerini buldum diye sevinip eğleniyorum. hoş, eğleniyorum da denemez, vakit öldürüyorum sadece. çay veya kahve içersem daha da gerilirmişim gibi bir hisse kapılıyor olmasam kalkıp kettle'a su koyucam. aslında ona da üşeniyorum. kendi kendine su koyan kettle yapılsa ne güzel olur. yapılsın. hoşlandığın çocuğa kendi kendine açılan kalp nakli de artık tıp literatüründe yerini alsın. "2012 ile birlikte dünyanın sonu gelecek" mavalını habire empoze edenler acaba dünyanın tek hakimi (he-man gibi) olabilmek için verilen mücadelede şimdiden saf tutmuş birtakım gizli düşmanlar olabilir mi? olabilirse kamuoyu bu hususta bilinçlendirilsin. "ben tanrıya inanmıyorum ama bi güç var" cümlesini kuran herkes tahtaya 101, yo yo tam 108 kere "bir daha bu eşşekliği yaparsam kutup ayıları zksin beni" yazmakla cezalandırılsın. dünya barışını tehlikeye atan herkes, masturbasyon yaparken ebeveyne yakalanan çocuk utancını 24 saat yaşasın.

2 yorum:

Kendisi dedi ki...

74-47-1? cukk oldu

aslında Lost un böyle muktedir bir durumu da var.Sanki fazladan bişiler bilen Amerikalı-uzaylı senarist insanlar bizim de kaderimizi çoktan yazmış gibi...Mesela kimin ne kadar parası olacağına karar veren bi güç var(biliyorum)...ya da mesela senin olsa olsa bi converse tav olmanı sağlıyorlar veya benim uyduruk bi resmi ele geçirmekle can sıkmaktan vazgeçeceğimi iyi bilen "yüksek makamlar"var

bonham dedi ki...

hayırlısı artık.