18 Eylül 2009 Cuma

iftar kafası


yukarıda gördüğünüz herif hayvanadam manifestosu uyarınca "böyle koca olmaz olsun" diye taglendi facebookta. aynı hayvanadamın bağlı olduğu bi grup var. bunlar şunlardır: üniversitenin ingilizcesini c ile, hatta ü ile yazan bi topluluk var ya, bence onlar bi web adresi filan verirken "ı yerine i yazıyosun" diye hatırlatmada bulunan teyzelerin çocukları. aslında teyzelerin daktilodan bilgisayara geçiş aşamasını çocukları vasıtasıylan tamamladıklarını göz önüne alırsak, ingilizce menü yazarken umlaut (yani tepesi iki noktalı harfler oluyo bunlar, benim kelime bilgim hepinizinkini döver taam mı?) harflerden faydalananlar bu teyzelerin çocukları diil de yeğenleri filan olabilir - belki de hiçbi alakaları yoktur. isviçreli bilimadamları, ki ben bi tane tanıyorum, bu konuda neler demiş bi bakalım.

didier camenzind (29): bonham ne yazdığının farkında olan, güldürürken düşündürmeyi hedefleyen, hedef kitlesini yediden yetmişe tek tek eliyle seçen bir genç kadın. yurdumuzun böyle kişilere çok ihtiyacı var. atatürk zaten medeni hukuku isviçre hukukundan aldı. bonham'ın başlık bulmakta çektiği sıkıntıları anlattığı bu hikayesine gelin hep birlikte kulak verelim.

işte benim de tek arzum günün birinde brain buddies'de çok yüksek bi skor yapıp didier gibi alemlerin damına koymak. sprite'tan acı gerçekler reklamlarında ismim görünsün, "hiçbiriniz bonham gibi olamazsınız" denilsin istiyorum. ayrıca saksıya ekilmiş çocuklar yetiştirmek gibi bi projem var, allah kısmet ederse önümüzdeki ramazan çalışmalara başlıyorum. siz de benimlen aynı kafadaysanız bi bakarsınız "neden olmasın"lar sarmış etrafımızı sevgi yayıyoruz. haha.

Hiç yorum yok: