19 Eylül 2009 Cumartesi

kadın blogları


envai çeşit karı her konuda fikir beyan eder oldu. meydanı boş bulan geliyor. diceksin ki "sen ne skime konuşuyosun dünkü bok?" ben dünkü bok değilim, dünkü bok anandır. neyse. hemen medyatik bi giriş yapalım. "aşk acısı çeken kadınlar daha mı iyi blog yazıyor?" bilmiyorum, lan ne biliyim. fakat şahsi fikrimi soracak olursanız aşk acısı çekip bunu aslanlar gibi bloguna yazabilen kadınları takdir ediyorum. aşk acısı çekip bunu iş toplantısında osuruğunu bastırmaya çalışır gibi saklamaya çalışan, makaraya kikiriye vurup sonra oyuncak ayısına sarılıp ağlayan kahpe kadınlardan hoşlanmıyorum. "komik kadın", "gülse birsel kadın", "partigörl" , "paris hilton" filan havalarında bi karakter yaratıp kendilerini bunun etrafında döndüre döndüre pazarlayan karılara kılım abi. sorsan "ıyş hiç de sevmem o karıyı" diye bok atarlar bilinen bütün komik veya selebriti kadınlara. bir de belirli gün ve haftalar üzerine yazı yazan ve doğan medya anlayışının ekmeğine yağ süren, ilkokul üç hayat bilgisi kitabı tadındaki blogculardan hoşlanmıyorum. kendi doğumgünü partisinin ya da 23 nisan'da atatürk'ün çocuklarla çekilmiş fotoğraflarından prim yapmaya çalışanlar gizli ibnedir bence. ayrıca kedi, köpek, bebek gibi sevgi nesnesi mefhumların resimlerini koyup "allaam ne kdr tatLıııı, yrm bn bnu :D" yazanlar da blog yazdıklarını sanıyolarsa, çok afedersin götümü yesinler. okumayalım lan bunları. ceza olsun. emocanlara ve ikoncanlara bi dur diyelim artık. evlerinin altına valmara filan yerleştirelim. "mck cnm bnm ay lav yu yhaa" yazan herkesi filistin askısında yirmi beş saat tutalım. ha bir de "şahsi fikrini sormadık ki" sikkoluğunu yapacak adam bir daha gelmesin buralara. görmiyim.

2 yorum:

Eva dedi ki...

yürü beeeeeeeeeee:)

bonham dedi ki...

;)