26 Aralık 2009 Cumartesi

no barbie yes kitchen


karnım açken oturmaya gelen misafiri sevmiyorum. yakın zamanda başıboş evime yalnızlık giderici faktör olarak annem geldi. hoş da geldi. evi barkı topladı, üç beş kap yemek pişirdi, ortalığı sildi süpürdü, bir de ben yokken bile evden ses gelebiliyor olması güzel. fakat annem aşırı sosyal bir kadın. seviyor öyle laflasın, kaynaşsın. geleli üç gün ya oldu ya olmadı, üst kattaki teyzeyle ahbaplık kurmuş da teyzeyi kahveye çağırmış bile. ki ben bu teyzenin varlığından yirmi dakika öncesine kadar haberdar değildim. kırk yılın başı bir cumartesi akşamını anamın dizi dibinde geçireyim dedim, yemeğimi evde yerim, bir de dvd çakarım güzelinden, yanına da bira açtım mı nefis olur, anam bana portakal soyar yedirir dedim, başıma gelene bak. çıktı geldi teyze kahveye, ne yemek hazırlayan var ne "yavrum acıkmadın mı daha?" diyen. lan teyze mınakoyim senin, evine dönsene sen, çocuklar yemek bekler, ailece sefil olduk senin yüzünden. açım lan! beni ufak tefek gördün diye karamürsel sepeti mi sandın, "ay bu yemek yemez zaten fotosentezle beslense yeter, kolları söğüt dalı, parmakları çam iğnesi kalınlığında" mı dedin, yahut uzun bacaklı bir kimseyim diye barbie gibi memesi götünden büyük, baseni göğüs kafesinden daha dar bi yaratık olduğumu mu düşündün bilemiyorum teyze! fakat yemek yiyemedikçe, analı kızlı oturamadıkça internette gezinmekten libidom da yükseldi. bak artık farz oldu sabah beri anlata anlata bitiremediğin mühendis oğluna tecavüz etmek. hem mavi de gözlüymüş, uyum içinde gezeriz artık, underworld'deki viktor gibi bebelerimiz olur! ben bu kadar fanteziyi yazıyorum fakat teyze hala civardaki kiralık ev fiyatlarından bahsederek içimi yiyor! sayende hem karnım aç, hem gözüm gönlüm teyze! o içimdeki black metalci barbie'nin kafası sana, ken'i bana girsin istiyorum! siktir git artık!

8 yorum:

mgntwmn dedi ki...

ahahahha sen anneni bi kontrol altına al. Sefil olursun valla sonu gelmez o teyzelerin.ya da benim gibi sadece studyo dairelerden oluşan bi apartmana taşın.bi bakmışsın bi akşam annen kenle kahve içiyor:))

bonham dedi ki...

valla insan anasının evden gittiğine sevinir mi mgntwmn ama yakında gidiyor diye sevinicem nerdeyse. beni hain evlat ökkeş yapan teyze utansın!

mgntwmn dedi ki...

valla ne diyim allah anneleri başımızdan eksik etmesin ama yanıbaşımıza da koymasın:)

Profösör dedi ki...

İyi ki kontrolden çıkmamışınız...

bonham dedi ki...

@mgntwmn: yanı başımdayken iyi de, başkalarını evime dadandırmasın yeter.

@Profösör: evet, iyi ki.

Profösör dedi ki...

2010'da daha güzel bir yaşam dileğiyle..

bonham dedi ki...

teşekkürler size de..

Adsız dedi ki...

HORUL HORUL HORT ✋��