1 Ekim 2009 Perşembe

bottleham


dilimde bi uyuşma, kafada inceden bi dönüşler. klavyede ufak tefek sorunlar. evet, bunlar bizi bugün ilgilendiren detaylar sevgili arkadaşlar, zira uzun zaman sonra alkol almanın bünyedeki etkisi çıplak ayak bungee jumping yapmak gibi oldu. ha derseniz ki "bungee jumping yapan adamın ayağında postal olacak değil ya", olabilir dostlar olabilir. adam marjinal ruhu da "metalciyim ben röaaah" biçiminde seyrediyorsa neden olmasın. ha çıplak ayak olmanın zararını büyükler bilir. ya da kesin biliyolar. zira rahmetli nenem "yavrum çpılak ayak gezme" derdi hep, kesin bi bildiği vardı. o değil de ben yazdıkça gıcırdayan şu "bürosit" tipi koltuk beni gece gece hasta etti, yemin billah koyucam kapının önüne! ancak "temiz çankaya için çöpler 9'da" kampanyasından dolayı şimdi koysam 20 saatten önce kimse almayacak, öyleyse bi gereği yok diye düşündüm. üstelik bunların hepsinin yalnızca 30 saniye sürdüğünü düşünürsek hemen sipariş vermeli ve homdromdan faydalanmalıyız. kredi kartınıza bikaç taksit. sanırım herkesin çocuk olduğu halde ev arkadaşıyla yaşadığı bir dünya istiyorum. ediyle büdünün biz ergenken gerizekalı gibi görünen diyaloglarının ne kadar anlamlı olduğunu count dracula evlerine yatılı misafir olarak gelince anladım. ya da sarhoşum bilemiyorum artık.

not: bottleham bettlehem gibi değil mi sanki?
bidaha not: ekim gelmiş, üzüldüm lan bi an.

Hiç yorum yok: